onsdag 12 november 2008

nej fyfan vad klockan blev mycket. jag titta bara på beck? blir kockan så mycket då? jag har inget jobb att sköta imorgon så jag kunde lika bra ta mig en sunkig grogg till beck med. jag blir sugen varje gång någon i filmen dricker ur ett manligt glas. fast hur ett manligt glas ser ut för mig behöver vi inte ens gå in på. men jag blir sugen. sitta i sin ensamhet och bara ta några stora klunkar och känna av det i halsen därefter. plus att känslan av att göra ingenting med ett glas grogg i sin hand, måste kännas som världens bästa stund. bara stå och stirra ut och dricka! det kunde jag gjort till beck. det kanske jag gör imorgon. fast med vin. och hur roligt är det att dricka vin och stirra ut, eller på beck. inte så värst frestande. det ska vara manligt glas med något äckligt och starkt. christoffer dricker det varje dag, men inte för att njuta, bara för att han tror han blir sjuk varje dag. det är så sött att höra/se på. ibland blir han full och sluddrar i telefonen. haha.

och tranceland.org - era negativa anfallsbarn! ni bara trycker ner och trycker ner. negativ!! ni förtjänar ingen grogg.


http://www.bringstotal.se/images/grogg1.jpg

Inga kommentarer: