söndag 9 november 2008

jag är snart fri. fri fri fri fri!! märkte att irritationen kom över mig när jag åt min frukost. och jag är mega TRÖTT PÅ KALLE ANKA! jag orkar inte titta ettg till avsnitt om det. det ska bli skönt att det kanske nu dröjer några månader innan jag ska passa han igen. det är det som är det fina med att få barn. man tar sig tid kanske 1-3 gånger om året för att göra något annat eller hitta viktiga saker som barnen inte kan följa med på. och det är faktiskt inte mycket vill jag påstå. men när man själv är ovan vid det och allt ljud och upmärksamhet, så känns tre dagar som tre månader.

jag har inte bytat strumpor på min gudson sen jag tog han i fredags. det känns så lätt allt. men därför ska jag ta och putsa igenom hela han innan min morbror dyker upp för attg hämta hem honom. fast innan jag ska göra det ska jag springa in till lillasystern rum där han sitter för tillfället. jag gissar på att kalle anka segar och inte vil starta för han. varför skulle han annars kalla på mig, rent ut av kärlek? tii, kan vi tänka om igen mina damer och herrar! ...men han sa faktiskt att han hade haft kul. fast det var jag som fick fråga om det.

Inga kommentarer: