onsdag 12 november 2008

jag har inte mycket kvar av mitt rum nu. bara en lampa och en säng. det känns som jag flytta hemifrån nyss och har inte råd att spendera mina pengar på något mer än mat. så jag får helt enkelt nöja mig med med en säng och en lampa. som tur är, är det inte så. som tur är får jag in varma saker i rummet imorgon. som tur är! men fram tills dess ska jag fortsätta att studsa i min säng och sjunga lite till darin.

darin, varför ska vi dölja denna sanning om darin för? han är inte snygg och han leverar inget som är i chocktillstånd, men han kan faktiskt leverar lite godingar ibland. som med kate de luna. jag säger då de. han kan om han vill. fast jag undrar hur länge han håller denna gången. han har varit i tyskland ett tag och satt på några tyskar. dom kanske har ändrat han lite. vem vet, vem vet!

fast jag hade ändrat en liten ska i deras låt. istället för att jag går och sjunger:" I wanna spend my nights and days between your arms, Every day breathing your love", så väljer jag heller attg sjunga

"I wanna spend my nights and days between your legs, Every day breathing your love!"

det låter mycket bättre. fast det tyckr inte familjmedlemarna. dom undrar om jag inte fått känna på christoffer på ett par dagar, därav min sång. och dom har rätt.

Inga kommentarer: