måndag 17 november 2008

vad tråkigt att sitta ensam. jag tror jag har blivit beroende av oensamheten. kan man kalla det så? beroende av de och beck. två saker jag kan göra i en hel vecka. inte vara ensam och titta på enbart beck. gunvald larsson, vilken manlig prick. och självaste beck är den svenska james bond egentligen. hans efternamn passar berkligen in med bonds fräsiga rad: bond, james bond. men till och med beck slår bond.

- vem är du?
- beck......martin beck!

för tänk om det hade varit gunvald som hade fått frågan? hur löjligt hade det inte låtit?

-vem är du?
- Larsson....gunvald larsson.

det låter som min farfars far! men säg vad man vill. han är manlig. nu ska jag titta vidare på en till. och så har jag funderat och funderat. vad gör jag när beck tar slut?

Inga kommentarer: