torsdag 4 december 2008

Hur trött får man bli egentligen? sover till tolv och man är mega trött. höjden av lathet. det ska bli skönt med helg. Inte för att jag klagar. Åhnej, alltid skönt att jobba och sova till tolv varje dag. men det ska ändå bli skönt med helg. men vet ni vad det värsta är med att sova så länge, varje dag? att man inte kan säga att man förtjänar en hel fri helg utan jobb. även om man jobbar varannan. jag sover för det mesta ändå. kvittar vilken dag man än är på. jag sover! jag ska inte klaga. jag ska inte gnälla. vilket är synd, för jag gillar det, speciellt när det handlar om mig själv, och vad jag förtjänar. jag ska komma på något annat jag förtjänar.

för det är inte så att jag blir utarbetatd eller går in i väggen som vi säger idag. nej då. när ska jag få chansen till det? typ aldrig. för jag har inget att arbeta mig ihjäl på. förutom om jag ska jobba extra. men det kanske händer fem gånge ri månanden jag får den förfrågan. inte mer. men även då fötjänar jag inte ens en hel helg med bara sömn och avkoppling. jag förtjänar inte en resa för att #vila" för varje dag är en ny resa med vila. I min säng!

fyfan vad onödigt detta blev.

Inga kommentarer: