torsdag 18 december 2008

medans jag satt och skrev förra inlägget så var det björk på tv.

det slog mig då att jag aldrig förstått mig på kvinnan. eller hennes musik. så jag googla faktiskt upp henne. läste och det kom många frågetecken. kvittar vad jag ön läser om henne så förstår jag inte ett smack. jag förstår inte hennes budskap i hennes musik. jag förstår inte hennes budskap i något. det enda jag vet är att hon är socker söt. men mer än så är det inte. är det bjork eller björk? jag som har googlat borde veta, men tydligen så minns jag inte. man minns det man vill minnas? det är väl så? och henne...ja man minns väl utseendet men inte mer.

nu kom jag på lite här: kan hennes musik vara för naturen? jag menar det är naturfärger i varje film och varje bild. jo, så får det bli. jag harf bestämt att björk eller bjork sjunge rom naturen. Därför döper vi henne till sosse!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/07/Bjork_Hurricane.jpg/800px-Bjork_Hurricane.jpg

Inga kommentarer: