onsdag 17 december 2008

ho-ho-ho. ingen julstämning. herregud. vart är den? jag börjar få panik. det är snart jul och allt är som vanligt då. stress på högsta nivå. men ibland har man fina dagar. som måndag och tisdag.
månad vart man i arlöv med sin framtida man och hans familj. mycket trevligt. man somna och vakna upp ensam. happ, jovisst har man gjort det förr. men nu hade jag andra planer. jag hade tänkt stanna tills mannen kom hem från jobb. jag tänkte leka svensson familj. utan barn då.
men det skulle jag göra genom att håla mannens familj sällskap. oj oj oj. jag kunde skita löst i två veckor pga den nervösa känslan jag hade. aldrig har jag varit så nervös över att få tillrbinga ensam tid framtida svärföräldrar. och det gick väldigt bra. jag fick överskottsenergi hela tiden pga lyckliga rus som for genom hela kroppen. det gick så bra. jag kan nästan vara stolt. jag är stolt över christoffer, jag är stolt över chrostoffers familj. en så underbar familj. det har dom varit från alla första dagen jag satte foten där, och alla trodde jag hette liselott! men jag fick en helt ny sida och en helt nu värld/bild av det hela. jag är lycklig! det är bra på alla sätt och viss.

något som skulle göra mig mer lycklig hade varit om jag hade fått min julklapp i tid. så kanske christoffer blir en glad pojk de 24.e. Jag får hoppas på det iaf! nu ska jag sova. imorgon ska jag ladda upp bilder som är lite äldre. varför? jo för att christoffer får aldrig tumarna loss från sin röv. men å andra sidan så älskar han sin röv (kan innehålla spår av gay-ness)
imorgon komer bilderna. för sedan finns det ingen tid för sådant. då är det "jobba jobba jooooobbbaaa!!"

pusski!

Inga kommentarer: