fredag 5 december 2008

äter lite frukost halv tre på eftermiddagen och njuter av att fortarande sitta i morgon tofflor och halv naken. livet är bra härligt ibland. speciellt idag. jag hitta världens bästa julklapp till mig och till min framtida man. det kändes riktigt rätt. jag börja drömma om hur jag skulle bära upp allt och njuta av så fint jag skulle ha på mig. vi skulle stråla lite. jag njöt! jag har hittat det jag vill ha!
-till honom-



-till henne-



-till henne--till honom-

- men det varf nu jag insåg att jag kun de fortsätta drömma. den sista väskan, som är en favorit på stilen kostar upp till 15879,50 svenska rikdsdaler. på ett ungefär. eller så börjar jag spara nu och så får han få en väldigt sen julklapp? jag kan glömma allt. men det var härligt att få drömma lite. -




Inga kommentarer: