onsdag 3 december 2008

Vad trevligt det är att sitta och göra andras läxor och äta glass. ja, förlåt christoffer. vår glass. men den var inte öppnad, så det var dags för det. och jag får gratulerar! du har fått hem din dator. måste känna dig som en nybliven pappa? jädrans gnäll om din dator fram och tillbaka. vilken nörd. nu är du allt glad va? fläckfri och allt. men jag tror ändå dom som fixat datorn har sett varenda en bild på din dator. därför håller jag låg profil några dagar när jag vistas i malmö.

man funderar på att kanske börja med att öppna lucka här dag för dag. julkalender lucka. nu är det dag fyra så man är försenad, men man kan alltid börja med något. något måste man göra för att få känna julstämningen. jag har trots allt en riktigt julkalender med choklad i. vilket jag nu kom på att jag inte öppnat för två dagar! mer godis till mig.

nääh, sova nu. Godnatt!

Inga kommentarer: