lördag 1 mars 2008

min kväll.....


Lördag, du härliga lördag. Man vakna upp av att det regnar, jaha. Ja, det var bara att svälja det och gå upp. Efter en lång dag så får man glada nyheter. utgång eller inte utgång? vad sker? det är Lördag. Min dag. Min underbara dag! Åker in för en tänkestund med Anna. Vi gör det tjejer brukar göra en gång i månaden, frossa över smink och underkläder. Därefter frossar man totalt i hamburgare. Då bestäms det att det blir en enkel hemmakväll.

Allstå det här med hemmakväll vet jag inte om jag fixar. inte själv. Men så fick det bli. Åker då hem och börjar storstäda rummet, och det är nästan redan stödat. äckligt rent var det ja, men det städas ännu mer. Sängen bäddas om på nytt och kläder viks snyggare. Kläder som fortfarande är ny inhandlade och ligger kvar i stora påsar på golvet packas upp och åker in i gardroben. jag tar upp varenda liten dammkorn i hörnet av mitt rum, tittar lite på det, och skrattar! jag känner mig som en psykopat. jag kan inte gå ut ikväll och måste då ha något att göra. tex som att skratta åt dammkorn. jag gjorde väl det mest för att jag tyckte synd om mig själv.

Min kväll nu framöver ser ut såhär:
- färga utväxten
- inpackning i ansiktet eller va dte kallas (köpte tre stycken för jag tror att min stora finne ska försvinna)
- ta bort mitt svarta nagellack och måla på något mer barnvänligt
- titta melodifestivalen med mamma :((((((((((
- kanske sätta på sig dem nya underkläderna om C ikväll tillåter det..och har vägarna förbi också för den delen.. :)))))))

ja, jag tycker sjukt synd om mig själv idag. förutom det sista. jag kunde lika gärna jobbat hela denna kvällen ändå. Och en sak till: fan vad dyrt det är att vara tjej! titta bara vad man frossar i, en gång i månaden. fifan.

Inga kommentarer: