onsdag 26 mars 2008

Ont i huvudet. tänkt för mycket, pluggat för mycket. Men hade det kanon igår och idag med anna. Plugg, anna, plugg, anna, plugg, anna. inte kan man klaga. och dessutom liute frukost våfflor på toppen. Dörefter skolan, men lektioner inställda, direkt till stan och la undan saker. ja, det var toppen! Anna och jag.. fast vi måste nu planera lite resor här va... och såklart, studenten. hur kan vi glömma? Vi ska ta allas uppmärksamhet och göra den till vår! Mohaha.. fast ...om sanningen ska fram så gör vi det redan. Tyvärr beteer sig alla som 40+ så dom har lite svårt att hänga med. Låt oss kalla dom offer!


och visst ja, idag kom en liten sak som man ska ge. och man sitter och har så otroligt ont i magen över detta för man vet inte om det kommer gillas eller något. Sådant avskyr jag, den där känslan, men det är en relativt bra känsla också. men tänk OM den inte alls är vad personen tycker om. jag menar bara, TÄNK OM! Vad gör jag då? då ser jag dum ut och visslar... slänger den i malmös kanal och säger att vi ska gå och äta. :))

och nej, jag har ingen låt i min blogg. Tydligen så spelar den där slideshow upp även om man inte tryckt på play så låten spelas då. jag tänkte att det kunde vara bra att veta, just för att jag börjar tröttna på låten, förlåt eeeeel stockhooolmo ;)

Inga kommentarer: