tisdag 4 mars 2008

Whaaat to dooo? Blir galen av att bara sitta nu. jag är van vid att göra allt möjligt. springa rundor och få panik över att det är så lite att göra. Studsar omkring och skriker alla möjliga saker bara för att ge mig sjäkv ett leende på läpparna! ..nej örk. Klockan är mycket och det är inte mycket mobilen har smekts idag. Inte hunnit, även om jag velat så har jag helt enkelt inte hunnit. rastlöshet, kan inte sitta stil. Vill vara överallt!

nåja.. jag hitta mina favorit par i örhängen från turkiet häromdagen. Tänkte jag skulle ha dom idag när solen stod på och hela köret. Men ja, problemet är ju att jag har lagt undan dom för att den ena fjärilen har gått sönder. jag minns hur ledsen jag var. kunde knappt äta på dagar... näjääuu, men något liknande, just för dessa örhängena betyder så extremt mycket! Fast med lite fantsi och denna spralliga kropp så löste det sig. gammal silverkedja, och en trasig fjäril i trä= minnes halsband. Nu kan jag ha lilla fjärilen runt halsen istället. åhoo, godnatt godnatt godnatt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hurru du, nu blir det bannemig skärpning med dina bilder. Jag vill se FLER! bjud på dig själv nu. :p