tisdag 4 mars 2008


I natt var det snö som ett helvete och min första tanke var "okej, bye bye vårsippor". Men så fel jag hade. Idag är det skinande sol. Jag tror jag blir knäpp av detta vädret. Antigen är det vinter eller så är det vår. Nu får detta vädret faktiskt ta och bestämma sig. Vinterjackan eller vårjackan?! Vilket fall som helst...Anna och jag tog vår standard fika på expressohouse ovan för bokrean. Vårt smultronställe, där fikar vi så mycket det bara går. Kanske runt tre gånger i veckan, antigen med lite pengar eller mycket. No mather what så sviker vi aldrig smultronstället. Ja, man kan nästan säga att det har blivit en del av våra liv. Direkt efter skolan eller sent på kvällen. jag och anna har bara två sätt att fika. Antigen sitter vi båda och glor på varandra när vi äter och säger absolut ingenting eller så pratar vi medans vi äter, dvs man ser maten man tuggar. Eller iaf jag, jag är inte så fin av mig när jag äter faktiskt. Jag är det när jag behöver, men där på vårt smultronställe gör jag vad jag känner för och det gäller då att prata med mat i munnen. Ja, livet är väl jag, anna & expressohouse.

sorligt! haha

Inga kommentarer: