torsdag 13 mars 2008

Är små irriterad just nu. Mitt öra värker, vädret är inte fint och jag ska jobba...på min lediga dag. -ldjhgklvdhiödhlfijghGFIJAHFUEÖIGEHÄFGIJHÄGIBLFJNGGJHUJL< !!

Jag vill enbart bli klar med mitt projektarbete, det är det enda jag vill just nu och om det ska hålla på såhär så blir jag det aldrig. och ska mitt öra värka som det gör så är det ännu värre. kanon, nu in till helgen. kan inte bli bättre!

detta är nog första gången jag är riktigt arg och bevsiken över mig själv som valt att börja jobba såhär... det går över, men detta var ingen bra dag. Jag hoppas anna ligger ett steg före mig gällande projekt, annars kan jag kyssa mig hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja e klar med hela intervjun o har börjat jobba på frågeformulären som vi ska lägga ut..:) så de lugnt gumms (L)