lördag 22 mars 2008



....och så kan jag andas ut! Efter att varit orolig som bara den efter en väldigt tråkig sak så fick man till slut veta att det iaf har löst sig någerlunda men man är fortfarande orolig. Tänk dig när man tycker om någon så extremt mycket, och får veta tråkiga saker. Hjärnan börjar då plötsligt sätta igång och hitta på de värsta grejerna. Det går inte att hjälpas, har jag märkt, det bara kom. Kunde inte riktigt äta, blev ledsen och arg på att människor är som dom är idag. men ja, vad ska man ta sig till. Tur var så ordnade det sig. Bara riktigt, riktigt tråkig händelse. Nu andas man iaf efter ha legat i sängen lite. Nu är det upp och vara lite social.

Fick inte leta påskägg, mamma muttra upp mig med att faktiskt GE mig mitt påskägg istället för jag skulle gå och leta efter det. Just för att jag skulle bli gladare, visst hjälpte det lite just för att jag trodde faktiskt inte jag skulle få något påskägg, inte så stort i alla fall. Herregud! det var ju typ...megastor söt, grön påse med lite gula fjädrar på. innehållet var bara godis. Hälften gott och hälften äckligt...ja, som påskägg ska vara. Lite kexhoklad och ahlgrensbilar (sura!) svingott! Jaja, någonhär ska ha det gott imorgon på jobb...för just ja, ett sådant har man med.

Men ja, får avlsta mina känslor sen. Är så trött och helt hjärndöd faktiskt.
Återigen - Glad Påsk!


3 kommentarer:

Anonym sa...

så du disser påsken already? No party tonight then? :( kisses

Anonym sa...

Glad Påsk på dig med. :D

Anonym sa...

JJ: nja, jag jobbar! sorry. haha en annan gång. vi tar igen det.

svenskk: tack ska du ha! :)