lördag 15 mars 2008

Fortfarande öronvärk. Det hindrar mig från att gå ut och handla något tills kvällen. jag orkar inte pröva, tålamodet dör ut. sen påminde anna och mamma mig att jag har så mycket skit hemma så jag kan nog skrapa ihop till något ordentligt. Nog kan jag det, efter 4 alvedon.

vinet är fixat och både jag och anna har lovat att det inte blir så mycket från den boxen. Men ja...hur ofta håller vi det? En kväll i mitt rum, med spray, mouse, hårfön och fisar. hahaha, BARA annas fisar. We need it.

anna: kan jag låna dn parfymen?
jag: jaja, det är mammas bara så vi får smyga. hon tycker inte om att jag har den ens.
anna: vi bajsar efteråt så luktar det bajs på toaletten istället.
jag: smart! lets do it.

1 kommentar:

Tony Dinosaur sa...

hey

what a lucky girl, i wanna learn your languaje

take care

aw, i leave you a link
when you have time..
http://www.myspace.com/telemarkgroup