tisdag 11 mars 2008


Hjärndöd är jag. Jag spara mitt projekt till imorgon. Har skrivit tillräckligt nu. Plus att leta efter ett pogram att skriva det i vart rätt så svårt, det tog ungefär en halvtimme för att öppna upp det. inte för att det var svårt att öppna upp det, nej nej.. utan för att jag hitta pogram på datorn som jag ALDRIG sett tidigare. Det är klart man måste utforska och se vad det var för något. Nog allt var det roligt. Det var ungefär en ursäkt för att slippa projekt med.

När jag väl börja med projektet så flöt det på. Jag känd emig glad, jag skrev och skrev. Tills jag märkte att skolan som man har mittemot sitt fönster slutade. alla elever skulle hem. och jag vet hur det är när dom eleverna på den skolan ska hem. Tjejerna ska stå precis utanför och skvallra och snacka om dagen, medans killarna står fem meter ifrån dom och gasar på deras mopeder. Tjejerna fnittrar som hyenor och killarna gasar! Åh, hade en sådan stor lust till att ta en kruka och smälla i huvudet på dem. vafan, stå kvar utanför skolan i en halvtimme?! har man slutat skolan vill man väl hem? Jag gav min utsikt onda ögat dvs skolan mittemot och stängde fönstret hårt.

Allstå jag vill inte sitta här och skriva projekt i osexiga strumpor. jag vill hellre ligga i sängen, skriva sms och bli glad. men givetvis så är pengarna slut och min ork till att åka in till malmö för att köpa påladdning är inte frestande....just för att jag måste jobba med projektarbetet.

Ring och stör mig, se om jag lever..gör något! Jag sitter där jag sitter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

WTF?! Du har en likadan dator som mig? ;D

LK sa...

haha ja? Klart jag har! de bästa har de bästa ;)

Anonym sa...

SVAR: Tack! :D

Hehe, jag är helt käär i min älskade dator, puss på den! :D