måndag 5 maj 2008

Vad gnällig, trött, hungrig, kärleksfull man blir när man inte får det man vill ha hos sig. och det är så underbart att bara kunna vissa allt de man känner, släppa ut det utan att hålla in. Låta det bara ske. Första gången, första gången någon någonsin får mig att känna så. Han får mig att känna mig som jag är värd allt jag vill ha och kommer åt och han får mig att känna njutning på riktigt. Inte en sorts njutning, ni vet, en sådan njutning som bara funnits en gång, som man bara fått känna på en gång i hela sitt liv, en sådan njutning! Och skrattetm mitt skratt som inte fått skratta så mycket på länge, det är fullgång så fort han öppnar sin mun och säger något knasigt. Som att varje ord han säger vore guldvärd och kan kittla fram ett skratt. och när man vaknar upp! Man vill bara ligga kvar, låta fingertopparna smeka lite här och där i en sömningrörelse tills man skiljs åt. Leendet, leendet som sitter fast i ansiktet ghela vägen hem till sig själv, lycklig man är, för det finns inget bättre och inget finare i världens just då. Hur försöker på de bästa sättet beskriva honom med ett enda ord för sina vänner, men det går inte. man har så mycket att säga så det blir en soppa och ett stort lycklig skratt som avslutas med orden "han är min!". Hur man ligger under täcket en vanlig dag och skrattar för sig själv och känner för att bara dansa och hoppa runt i olika ställningar. Gå ut i stan och bara visa upp vad man har och vad man är stolt över, visa och beundra! Skriva i bloggen varje dag, anstränga sig för vad man vill skriva, visa sina känslor för första gången! Bli sådär fjollig som man inte trodde man kunde bli, som man gick åt skratta åt och lova att det aldirg skulle hända en själv. Bli olik sig själv och göra annorlunda saker, säga annorlunda saker och känna annorlunda saker.
Om inte det är kärlek, så vet jag inte vad det är!



We got the afternoon

You got this room for two
One thing I've left to do
Discover me
Discovering you

One mile to every inch of
Your skin like porcelain
One pair of candy lips and
Your bubblegum tongue

And if you want love
We'll make it
Swim in a deep sea
Of blankets
Take all your big plans
And break 'em
This is bound to be awhile

Your body is a wonderland

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

hmm, härligt härligt men olikt dig hehe våren gör en konstig ;)

Anonym sa...

Förfasiken.. anonymt?

våren gör mig inte konstig!

Anonym sa...

SVAR: Jasså, du är sugen? :D