lördag 31 maj 2008

hello feeeede ångest! Den lyckas alltid krypa sig in under skinnet när man vaknar upp och är tillbaka till verkligheten.

Igår var det läramiddag och tjong sa det så var man lite berusad. Själva middagen gick snabbt och smärtfritt, alla dök inte upp. Vilket jag faktiskt tyckte var ganska skönt för gud nåde den som hade satt sig brevid mig och jag hade haft lite ovänskap med den. jag, ovän med någon från op3d? Går inte att tänka sig. men så är det! men jag njöt. Alla drog sin teuqila och jag tänkte "ja varför inte" så det blev två stycken rakt upp och ner och lite "wooopaaa!!" - studentsången sjöngs och man märkte att man inte alls kunde den riktigt, tur attg måndag finns med.

men det var den snabba ölen som började. anna och jag hade inte tid för att ta en öl innan middag. fast det upptäckte vi enbart efter vi hade beställt den. Vi svepte den upp och ner! Anna på sex min och jag på sju min. den var inte liten. Sen mingla vi till ankare. maten god, fast jag kommer inte sätta mig där frivilligt kan jag lova.

kvällen förstörs ganska rejält när en full kvinna kommer fram och fråga om jag väntar barn. vad jag ville slå henne i huvudet och säga att hon är inget bra för detta samhället, jävla turk! fast jag lät bli, jag tog det med en nypa salt och svalde skitet. Smsa älsk och fick lite tröst. En sak är säker, om den klänningen kommer på mig igen går inte att diskutera. Den ska hängas och bli sliten.

Nu ska det bli 1liter vatten och sen lite solarium. Kanse man ser fräschare ut sen.


Inga kommentarer: