lördag 24 maj 2008

Ja jag är vaken, det är jobbigt att vara vaken, det är jobbigt att bara tänka p att man måste vakna! Att vakna suger! för då måste man inse att man har en dag till att ta igen och att helgen är långt ifrån slut gällande jobb. Finns en dag imorgon med. och att inget händer som är sådär speciellt kul. Jag har tur, jag missar euro sång grejen. Den missar jag. lite glad får man väl vara! fast om jag nu ska vara 100 med mig själv, så hade jag hellre missat hbg utekväll.


Nu ska man gå och tänka på vad som erbjuds och vad man kan ta för sig där utan att få en äckelsmak i munnen och ont i magen av både luft och lukt i hbg. Nej jag överdriver inte. för mycket hbg och för mycket hbg människor står en upp i halsen. det är nästan så att ögonen blir gröna bara synen av dem. Jag ska defenitivt ta på mig det fulaste jag har. Gröna byxor och en gul tröja. Skorna får vara röda och min väska får vara blå. Jag passar nu in i helsingborg klockan 00.00 på natten. the dead city. Återigen, jag överdriver inte. Jag har redan ont i magen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

me dina minnen därifrån förstår jag dig.

LK sa...

det är fina minnen men dåligt folk! :)