fredag 23 maj 2008

En sak innan jag försvinner till jobb...

Är det moget, och då menar jag verkliget moget, att sitta och klandra ner en människa TILL mig för att sedan springa och fjäska för denna person? Är det dubbelmoral, falskhet eller bara väldigt irriterande? Jag vet inte, det enda jag känner är att det är jobbigt att man ska få komma mellan och höra det. besviken är jag på sådant, väldigt besviken. Inte nog med att klassen i sig är lite från nog till med sin ärlighet, men nog vill jag vara utan det utanför skolan.

Jag är inte neutral, jag kan prata, men jag fjäskar inte för personen fem minuter senare. Tycker jag inte om en person, av någon annledning så ser jag ingen annledning till att prata med denna person heller. Vad är det svåra? Förstår ni inte att det blir bara skit för er själv.

Dra ner mig i skit, så drar jag ner dig till helvetet. :)
Tjidevipen!

Inga kommentarer: