torsdag 29 maj 2008


På en dag kan vad som helst hända. Igår trodde jag på lugna dagen men inte det. Snippsnapp så fick man ett samtal från en västeråsare. "jomen hallå Lisette, du är hemma? jag är på malmö c!" - jo, välkommen hem kan man bara säga! :) kul! Stress stress stress. Ångesten kröp senare fram under småtimmarna. Anna följde med ut och vi begav oss till möllan. dämpa ångesten med några öl men man ska lära sig från sina misstag, det funkar aaaaldrig att göra så!

idag? ja, det är jobb. det är tur att sol och en dusch kan få en att må lite bättre. Nu ska jag klä mig sommrigt och gå och jobba. Min sista dag inför studenten. vad jag längtar. Ikväll blir det lite after work igen! men denna gången tror jag att det blir en höjdare. ingen höjdare för plånboken men tillräckligt bra :) och snart har jag lördag här. SNART!

Inga kommentarer: