måndag 19 maj 2008

Jag orkar inte gå in och duscha av mig helgen, eller få bort den där dumma och riktigt irriterande knutan jag har i håret. (Hade det inte varför för studenten så hade jag klippt det hur jag ville!!) och det där med att sätta sig ner och plugga fukar inte. Det vill sig inte. jag kan inte koncentrar mig. jag sitter och små tittar på min studenklänning hela tiden, sitter och tänker hur många kg jag måste förlora för att den ska sitta finare. och nu sitter jag och letar skor. De där ångestfyllda matrialet! Skor! jag hittar alltid skor. Men inte till studenten, för att ha vita skor är jobbigt. jag vill ha vita skor med färg i, men det finns inte. Det finns skor med färg, rosa! det gillar jag, men jag vet inte hur det ska gå ihop. Jag vet inte vad jag ska göra...det är panik! och idag när jag gick in på footlight så fick jag syn på skor som hade den perfekta färgen, men priset var inte perfekt. Långt ifrån och nu undrar jag om jag ens kommer ha råd med dom. För det är så mycket annat som jag också måste lägga ut till. herregud. Tur att anna är så lätt, hon ska ha allt vitt! Men jag klara inte det, jag gick sålångt så att klänningen kunde få vara vit, men inte mer. tro mig, det slutar upp med att jag kommer gå med vita skor. Eller kanske några av dessa? DE I MITTEN - gammalrosa- ÄR MINA ABSOLUTA FAVORITER MEN DE DYRASTE


what do to? känns som inget är sådär "YES!" och ändå har man varit på varenda sida det finns om skor, och dessa har man valt ut. Ett till helvete..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig, var ett tag sedan men nu kikar jag in igen.. Dom där knallrosa var lätt fränast.. Jag menar, tänk på att studenten endast är en dag så du ska ju använda skorna sen också.. Knallrosa skor till jeans, ojoj.. Superläckert!

Anonym sa...

SVAR: Mja.. Rosa väska gör nog att det blir "FÖR" mycket.. Tror du inte? Tror liksom att det räcker med dom knallrosa skorna, det lyfter hela altet. :)