fredag 23 maj 2008


Jobbigt är det att bara vakna upp i en varm säng med sitt vackra sällskap för att sedan skiljas åt. Det är tortyr. Vem egentligen vill utsätta sig för det? Mer än jag själv hähuhaa, frusterande! saknaden blir bara större och större. men i detta fallet får man verkligen ta alla dagar som erbjuds. Härligt!

och jag har bara två tankar som svirrar runt i huvudet: studenten och resa! Studenten är överallt. Så frt jag lyssnar på någon pump låt som tex david guetta - just a little more love, alltså.. vem vill inte stå och hoppa till den? jag sitter och hoppar runt i sängen nu. Och så ja, resan. Åh vad jag vill vill vill. jag är som ett litet barn som springer runt och bara vill en massa, men detta vill jag. detta behövs. Jag går och tänker på att man måste ha en fin bikini och att man måste se bra ut för sin schaaaarlek!

yadda yadda.. springa till jobb nu, ångest. Men studenten och resa finns i tankarna hela tiden. och skönt är det. Nu ska man bara få lite tid över till att sola så att halva brännan är inne...

Inga kommentarer: