onsdag 21 maj 2008

man ska aldrig aldrig säga till sig själv att städa rummet, det går inte. det ligger fortfarande kläder till höger och vänster. Jag har bara vikt de finaste kläderna som jag tro att jag kanske använder under den senaste veckan. Så klantig man är. och anna, jo hon har skaffat en blogg hon! Ska läsa den varje dag och kommentera. Gon säger att hon ska bli den nya blondinbella, men anna hear me out, dina blonda dagar är förbi och ditt politiska val inom modeblogg är så 90' tal så det finns inte. oh jag hoppas blondinbella vaknar upp ur den sitsen med. Jag ser inte ner på bloggar och jag vill inte kommentera dom i min som inte är något skit i andras ögon egentligen, men blondinbella, du har fått min vän anna att bli som du. vad har du gjort hemska människa?

En bild på dig i någon kanin grejs klädsel, tagen när du var mindre än vad du är nu, och vad är du, 17 år? och din kommentar var "man var ung och dum" - jag hoppas du inte anser dig själv som att du vore trettio år gammal? Du är snygg och skriver bra, när du inte skriver vad du gjort om dagen. framgångsrik är du, men UNG och DUM? När jag var ung och dum, så var jag 13-15 år, och jag, tillskillnad från dig kan säga att jag var ung och dum. Du har faktiskt några år framför dig innan du kan säga så. Tänk på vad du säger, så du inte blir gråhårig när du är 20.

och anna, jag har kollat, brunettbella är inte upptaget!

Inga kommentarer: