söndag 21 oktober 2007

Snett & kallt

Jag kom precis på att jag sitter för nära min dator. Allting blir så snett. Skärmen är för stor också för att man ska sitta så nära. Jag måste sitta en bit ifrån. Inte konsigt jag glor lite ballögd på alla ibland. Dom är helt upptryckta i ansiktet på mig. Och fan vad jag fryser. Det är så förbaksat kallt. Jag ska ta på mig flera kilo kläder innan jag lägger mig i sängen.

Men först så ska jag hoppa runt som en låtsas fyllehund till den här låten: armand van helden - i want your soul // Skaka med rumpan, hoppa lite, vifta med händer och sjung med:

"I want your, Oh I want your Soul...
Do you want it right now ?
Oh I cant let go..."

Säg inte sen att du somnar dåligt efter den behandlingen.


1 kommentar:

Unknown sa...

Men jag vill ju inte att du ska frysa ju!!!!