fredag 12 oktober 2007

Guds kök 2007

Jag kan inte rå för det, men nu måste jag verkligen säga min svaghet. Min svaghet är musik som kommer från datorer, som människor faktiskt går runt och säger. Men jag vill säga att den mer kommer från en smart hjärna med en bra rythm (;

Fått ner Godskitchen - Globad gathering 2007. Ett utmärkt album måste jag säga. Får mig att sträva efter 10 november som jag får återkomma med senare. Jag har i vilket fall som helst tagit ut mina favorit låtar från detta albumet. Albumet innehåller hela tre skivor: electric, tech & headliners. Det bjuds på väldigt mycket spänning. men jag är då inte förvånad.


Mina favoriter från hela albumet:
disc 1.
sander van doorn - By Any Demand (Peter Gelderblom Remix)
robin - Every Heartbeat (Tong & Spoon Wonderland Remix)
justice - D.A.N.C.E (MSTRKRFT Remix)

disc 2.
filo and perri feat eric lumiere - Anthem (Nic Chagall Remix)
vincent de moor - fly away (cosmic gate remix)
armin van buuren - rosh hour.
Riley & durrant with hauswerks - experiment no.2

disc 3.
above & beyond - alone tonight
bedrock - heaven sent (greg downey remix)
Faithless - music matters (axwell remix Radio Edit)

Det är värt att ha hemma!


Inga kommentarer: