måndag 22 oktober 2007

Min nya parfym: sköljmedel!

Här sitter jag och luktar den nya parfymen från Armani, Aramni Diamond. Jag har alltid avskytt Aramni pafyrmerna och jag vet inte ens om jag stavar det rätt. Vilket fall som helst, denna underbara sötma gör så jag får gåshud. Det är min drömparfym. Skulle jag gjort min egen parfym så skulle doften bli något liknande.

Idag lukta jag absolut ingenting mer än sköljmedlet som är på kläderna från tvätten, just den doften har jag luktat idag. De flesta säger att det är "min" egen doft. Pantade människor som säger att sköljmedel är min egen doft! Min egen doft är från kroppen och den är faktiskt vidrig, eller jag tycker allas egen kropp lukt, är vidrig! Jag måste ha parfym och min sista droppe (ur min sista parfym flaska också!!) tog slut idag. Jag får gå och lukta deo och sköljmedel. Ja, det är väl bättre det än att gå och lukta något motbjudande.

Efter skolan springer jag in till kicks och luktar på parfym. Snabbt raffar jag åt mig Aramani, doftar lite, tycker det är okej och sprutar på min hand. En gång! Det doftar fortfarande överallt. Jag har en stor lust till att äta upp min handled. Men hon som stod i kassan fnissa åt mig väldigt mycket. Här går jag in och snyltar parfym! Men comeon...jag är i behov av det. jag kommer absolut inte dränka ne rmig i syrrans parfym: DATE, lukta tonåring. Nej absolut inte. Hellre min egen doft då.

Inga kommentarer: