tisdag 16 oktober 2007

Hunter.

Det här med att vilja bli jagad av någon som tycker om en slår mig rätt ofta. Kan det vara så att jag tänker fel när jag vill att någon ska jaga mig och få mig att känna mig uppskattad. Det kan väl inte vara så fel. Det är något en människa behöver, av alla dessa behov en människa så behöver människan bli jagad och känna att man behövs och att någon verkligen känner. Vi behöver sömn, mat, syre och kärlek. Vi har saker som tillfredsställer oss som t.ex sport, mode, mat m.m. Hör inte "behövd" och "jagad" in i någon av dessa kategorierna? Det gör så att man känner sig uppskattad och kan göra allt det man inte trodde man kunde göra. Man får nya krafter till att bygga upp ett starkare självförtroende också. Du blir jagad! Du är stark! Du är behövd! Du behövs för att tillfredsställa en annan människa!

Det roliga tar väl slut om man säger hur man vill ha det med e gång, right? Jag kan tycka det. Jag kan tycka att det dödar hela nöjet med det. Man vill känna sig jagad. Kvittar hur nytt eller gammalt ett förhållande är. Om ni som inte fattat poängen så menar jag förhållande mellan en man och kvinna. Jag är inte så gammalmodig så jag går efter att mannen ska ta första steget, det kan också kvinnan göra. men håll med, man trivs bäst när man själv blir jagad. Självklart jagar man och säger sin uppskattning, men man vill gärna ha dubbelt tillbaka. Så pass mycket så att det gör hela ens dag bara man får höra härlig komplimang eller att bli utbjuden.

Jag kan vara jägaren, men i de flesta fall vill jag helst vara bytet. Så är det bara. Ska jag bjuda på mig och mina andra delar så ska jag känna att jag gör det rätt och till rätt person, dvs en som fått mig att känna mig bra och uppskattad.

Inga kommentarer: