söndag 24 augusti 2008

Trodde att kvällen på jobb aldrig skulle ta slut. tiden går så sakta fram och det dödar mig väldigt sakta. Men nu är man fri från jobb och...ja, fri från jobb. Det känns bra. fri i två dagar. What doo to? Kom på att jag hade inget uppbokat för imorgon. Imorgon går jag helt hängades här hemma och har inget att göra. Det kommer säkerligen bli stan. Låtsas att man shoppar men man egentligen går och tigger pengar för att ens kunna shoppa. Jaja, lönen är här snart...men det hjälper inte mig imorgon. Fika deluxe imorgon med mig? Skorpa och halvtaskigt te någon?
Eller så är du bara så snäll och bjuder på fikat imorgon!
G.night

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ledighet är la skönt? :)

LK sa...

Jo, om man vaknar i tid haha

Anonym sa...

Själv så lyckades jag med bedriften att somna vid halv 2 - kvart i 2i natt :P

LK sa...

haha jag var i telefon när jag fick ditt sms. Men vi somna nog runt samma tid då :) Och du kom upp i tid+ ;P

Anonym sa...

Jodå jag kom upp i tid, till sist :)

LK sa...

efter att ha snoozat femton gånger? haha

Anonym sa...

nej, bara 4 :)

LK sa...

haha, fyra, det är också extremt, fast jag ska inte säga något. jag kör tre :)