måndag 25 augusti 2008

Idag har det blivit msn och samt msnfnitter. msnfnitter för mig är när man sitter ett gäng tjejer på en och samma msn ruta och pratar om vilka killar som man alltid tänkt på och dregglat över kvittar vad man sett dem. Jag har fastnat för ett par stycken och har haft lista i snart fem år. jag är chockad över hur listan inte förändrat sig. Den håller måttet....men tyligen blir min lista utskrattas av alla tjejevännerna. Grabbarna man valt är inte tjusiga och för skäggiga. ha, jo de kan nog ha rätt. Men jag är inget fan av babyface män.



Mads Mikkelsen - en blick på honom så undrar man vad han döljer. Han är så hemlighetsfull i allt. Spelar kanon bra i filmer. Första filmen jag såg han i var en dansk, såklart. Där han var en familjefar och man, men han hade en älskarinna. Jag vet inte vad det var, men jag fastnade. Därefter blev det james bond, trots att han grät blod så var han fortfarande lika tilltalande.



persbrandt - det går inte att bli manligare än vad han redan är. han kan bära en liten bebis i famnen, men fortfarande se manlig ut. Jag menar att man inte är det när man får barn, men på han ser det ut som han frestar på allt som går omkring sig. han tar för sig och låter allt som har med han att göra, sprida runt. Ser alltid arg och hård ut, men när han ler så charmar han det mesta. Inte mig då, mig charmar han inte. jag har bara fastnat för hans arga utseende.



Al pacino - världens bästa film SCARFACE. Ingen kunde göra rollen bättre än han. För mig slog han igenom med den filmen och verkligen satt en punkt vem han egentligen är. Han är Tony montana. För mig är han Al Pacino, men jag tänker han alltid som Tony Montana, scarface. En man som vet att han kan äga världen en dag, och ser till så att han gör det med, Med både knark, vapen, pengar och framförallt kvinnan. Jag vet inget personligt om Al P, men det vill jag inte heller. jag behåller min bild i huvudet om han, som Tony M. Den är den bästa.

Armin van buuren - enbart musik. Den enda jag kan tänka mig att sätta upp på väggen. men det har jag redan gjort. med att slå ut alla dj artister med sin musik så slår han ut mina öron med hans bästa album. Album 76, där min allra bästa favoritlåt med buuren är - yet another day med ray wilson. Buuren är inte hård och inte hemlighetsfull. Han ler och ser trogen ut till sin musik och alla hans fans. Och det räckte för mig!


Inga kommentarer: