tisdag 26 augusti 2008

Magen vänder sig ut och in, tankarna for runt och runt. Vad ska man göra? Man suckar och vrider sig, tar sig för magen och suckar ut ännu mer. Man mår nästan illa av alla känslorna som for upp och ner. Detta är något nytt. Magen är hård och orolig. Inte alls som förr. Jag har gjort något fel, det inser jag efter man lägger på. Jag har inte gjort rätt i denna situationen även om jag inte mena något illa. verkligen inte, tvärtom, jag försökte bara rädda den. Jag skulle tänkt om en gång till.
Magen vrider sig mer och man känner hur slem och snor samlas i halsen samtidigt som man måste torka sig under ögonen, helt automatiskt har det kommit. Efter mycket om och men somnar man. Det är skönt. Inget som gnor en eller försöker jaga ner en i sömnen. Då vaknar man mitt i allt och så är det tillbaka. Jag kan inte säga så mycket mer än att jag skulle tänkt om...

Inga kommentarer: