onsdag 20 augusti 2008

Nu har jag hittat min säng, min ljuvliga ikea säng. Ingen får lov att ta den ifrån mig. Jag vill köpa den nu, men var får jag plats med skrället? Eller ja, jag får faktiskt plats med det i mitt lilla rum, men sen kan jag inte röra mig här. men det är väl inte heller meningen? Inte om jag skaffar plats för allt annat som ligger här. Jag menar, en säng, en spegel, ett litet fint bord för datorn och smink. Sen är väl dröm rummet fixat? Oh jajajjaajjajajaja, jag ska flytta hemifrån! Men jag har nyss tagit studenten och jag får lov att bo hemma om jag ska studera vidare, om det skulle visa sig så. Kan jag inte då ha det lite som jag vill hemma då med? Jodååååå, det tycker jag! Och om inte, så köper jag den ändå och har den tills jag då flyttar hemifrån! Dessutom måste sängen vara himmelriket i allt. Bordet får nog hänga med också. Det var super snyggt! Nu eller nästa månad, det är frågan...... Men jag ska ha det.

Inga kommentarer: