lördag 23 augusti 2008


Det är lördag och alla säger att det ska gå ut och göra Lördags saker. Vad är lördags saker undrar jag då? Till mitt svar får jag att det är shoppa, fika och viska smått om andra. Visst, det skulle jag med göra men jag har varken en fri lördag, pengar eller något intressant att viska om andra. Jag ska istället spendera min lördag med att jobba fram tills 23.00 i säkerligen regn, så jag kommer inte alls vara torr när jag väl kommer hem och det kommer säkert sluta med en förkylning.
Och Christoffer har fått låna paraply sen innan, jag hoppas han använder det till och från bussen, annars blir jag galen. Då kunde jag haft det! Jag vill bara lägga mig ner och gråta på detta vädret... och kom inte med någon tröst att "efter regn kommer solsken..." - ÄH! Mitt solsken blir efter 23.00.

Inga kommentarer: