måndag 18 augusti 2008



Nu är det slut på semestern! När någon annan har semester så har jag semester, dvs min lilla C då! Semester med han är att sova tillsammans tre dagar i rad. I vilken värld kan man annars göra det om man inte han har semester? Om jag skulle haft det och inte han så hade det inte varit semester. Det hade varit plågeri... ligga själv på semester? Vem vill ligga själv....det är som att runka själv om vi ska dra den slutsatsen. Nåja, vi hade iaf "tur" med vädret och helgen! ut och dansa och dricka en starkcider. Hur underbart som helst, med såklart underbart folk. Kortvarig stund på sommar tunnlen som jag gärna sticker till igen, därefter blev det gammla heartbreak, som jag sa sist när jag var med nina att dit sticker jag inte igen, men ja, vad ska man ta sig till mer än att just go with the floooow. Det var kul ändå. medans folk börja dra sig hemmåt vid tre-fyra tiden stanna jag och C kvar tills de stängde. Vi klaga på en fatig DJ och drack San fransissco. (vet fortfarande inte om det är rätt stavning på den drinken) - det väckte heltklart rhodos känslor i oss. Och jag undrade dagen efter vart alla pengar tagit vägen...herregud, nu vet jag. Jag gav bartendern dricks för den goda drinken! jag är korkad. jag avskyr att ge dricks. Inte för att jag är snål, men det är bara jobbigt. är det för lite, är det för mycket? och såklart blir det alltid för mycket, som i lördags. Jaaaja, vi gick och åt och därefter hemmåt, i sängs kom vi runt åtta tiden, på morgonen. Härligt! fast kanske inte dagen efter då... christoffer och en äcklig kebab fixa den grejen. -men fyfan vad jag vill tillbaka till rhodos.

Inga kommentarer: