onsdag 24 september 2008

Vilken kväll, den var både seg och snabb. och det är första gången jag orka duscha sent på kvällen med efter jobb. annars drar man alltid ut på det tills nästa dag innan jobb. vilket då innebär stress stress stress. det orkar jag inte med, speciellt inte sista jobbardagen imorgon inför helgen. jag ska se till så man får upp glöden inför fredagen så man kan njuta av att man är "rikare". Jag säger det med en partyröst....hurayyy-y-blööh.

och ja, förra inlägget med videon fick jag tipas från en vän, och ja.. den var bara duglig i duschen. inget mer. man har helt andra öron när man är nyvaken än vad man har när man är totalt vaken! Vad som helst går att äta och lyssna på när man är lite medvetslös.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Se till att roa dig kungligt i helgen så du blir lite gladare! :)

LK sa...

det ska jag göra, tack ska du ha alex! Jag ska vara både kung och drottning till helgen. ;)