tisdag 16 september 2008

Nej, jag vägra gå till sängs med dumma tankar och negativt inlägg. Jag var faktiskt väldigt glad idag. Eller jag ÄR. Idag, eller ikväll fick jag ny kunskap och fakta om min utbildning. Jag är riktigt glad. Imorgon ska jag upp och göra nyttigheter för mig själv. Jag ska se till att boka ett möte och få svar på alla mina frågor jag har om den. Och nu har jag fått klartecken på att jag kan börja redan 2009 med den. Eller ja, nästan fått klartecken på det. Får vänta efter mötet. men fyfan, så lite kan göra så mycket. Det går framåt. Jag var så orolig ett tag så jag våga nästan inte ta tag i det även om jag ville. Nu vill jag mer än gärna ta tag i det, även om det kommer murar ivägen så kommer jag spränga ner dom. Detta vill jag så mycket.

- precis som du, christoffer, känner inför dina ikea möbler, känner jag för min utbildning, haha!

Godnatt!

Inga kommentarer: