måndag 29 september 2008

ja, jag hade tänkt skriva ner lite om helgen nu men jag tror jag behöver mycket sömn först och en helt ny dag. kanske en dusch med. Men jag sitter och läser nu och kollar runt lite ocg jag har fått svar på min fråga. jag kan inte vara den enda stackars själ som har läst både alex & katrin schulmans bloggar genom tiderna? ohnej, det kan jag IKKE vara. det finns nog fler stackare som har blivit beroende av deras ord och äckelheter, jag är en av dom. detta var mitt förhållande med båda:

- lisette hör alla prata om schulman's
- lisette måste kolla upp vem schulman's är
- lisette hittar alex schulman's blogg
- lisette ser att alex har en mamma som heter LISETTE (rätt stavning med) schulman's
- lisette upptäcker att alex kan vara en het man ändå
- lisette upptäcker att han är gift och har en fru som heter katrin, vrålful
- lisette hittar alexs fru blogg och finner några ord intressanta
- lisette bärja lusläsa alex och katrins blogg
- lisette svär och skriker när alex slutar bloggar (han var fånig men jag skratta!)
- lisette får nöja sig med katrin's blogg (jag skratta då och då)
- lisette slutar läsa (hon blev till slut bara ful, ego och tror att ordet BAJS visar att man inte är rädd för att skriva)
- lisette hittar tillbaka till alex nya blogg (som tydligen är gammal nu)
- lisette misstänker att alex och katrin inte längre är man och fru
- lisette får berkräftelse: dom går skilda vägar!
- lisette njuter och ler och säger: fuck katrin, and alex, lets go and fuck some new girly girl.

ibland njuter jag av hur andra går skilda vägar, speciellt när jag bara ser egotriss och trams i båda. men alex tilltalar mig mer. men det jag egentligen vill säga är: jag läser bara hans ord bara för hans mor heter likadant som jag, dock får jag hoppas att jag blir vackrare!

Godnatt.

Inga kommentarer: