fredag 5 september 2008

Man fick en liten mysig känsla idag på jobb. man lyssna på en radiostation i bilen. Kärlekslåt efter kärlekslåt kom. Men sen kom den låt som jag minns när jag själv var liten, som jag såg mig i speglen och önska att jag kunde ha någon att fråga chans på eller att jag var kär. jag var liten, ha förståelse. Man ville väl vara kär hela tiden. Men denna låten var min absoluta favorit. Den är verkligen fin. Varje gång jag hör den så har jag lust att bara kasta mig ner och sjunga refrängen så högt jag kan och sträcka ut min hand.....UUUUH! Nej, allvar då..visst är den i alla fall lite härlig.
fast det är faktiskt första gången jag ser en video med båda två om jag ska vara ärlig. Vi igonerar att Joe ser ut som en malmö luffare och att han flaxar som fan med sina armar i denna filmsnutten. :) ENJOY! För nu ska jag sova gott.

Inga kommentarer: