torsdag 4 september 2008

Nu blir det dags för fika. Fika fika fika fika fika!!! <3

fast christoffer sa en rätt bra grej igår, han kan göra det ibland. Att fika kan skapa valkar, en muffins hit, en scones dit. Det är väldigt mycket. Exakt så sa han inte, men på ett ungefär!

fast ja, älskar man fika så så älskar man. man borde nästan få rabatt för att man åker in till Malmö bara för att fika. Sen åker man hem igen. Kan lika bra Fika hemma. men hur kul är det och inte för att tala om hur gott är det egentligen? man fikar flr att uppleva smaker och skvaller.
Nu ska jag uppleva smaker och skvaller, sen ska jag hgem och väga mig och se om jag har lyckats gå upp sen förra veckan. Intressant intressant.... jag ska leta fram mitt träningskort på riktigt nu kanske. Därefter blir det träningsfika!

ses.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kaffe & Bulle är också viktigt. Känt filmcitat!