onsdag 10 september 2008

jag är återställd igen, men jag är deffenitivt helt inne på att byta några bloggar jag läser. Jag gillar inte när det blir för ytligt. Så vad gillar jag då? ja det vet jag inte ens själv. Vet bara att jag gilla inte det jag läste. Megakänslig dag idag. Precis som nu. Jag fasar för att gå till sängen och lägga mig. Jag vill inte ligga där ensam, speciellt inte när jag hade sällskap i natt och speciellt inte när jag mår såhär. Jag är mörkrädd och sover med lampan på. jag är rädd för stora spindlar och dumma skuggor som alltid dyke rupp i rummet och det är enbart folk somg år utanför, men det är inte bra för min fantasi. Men när jag får sällskap av min C, så mår jag perfekt. Då kan jag till och med vara frivillig och släcka ljuset. Och det finns inget bättre när man vaknar upp av att han drar sig nära sig. Det finns absolut inget bättre. Det får aldrig ta slut, hör dud et? Du måste göra det så fort du märker jag är långt ifrån dig i sängen! (jag vet att bilden är så kliche med dessa figuerna, men det förklara hela min situation)

Inga kommentarer: