tisdag 9 september 2008

Nu har jag städat och haft mig hela jävla förbannade eftermiddagen. Det är fint nu. Till och med lagt in en konstug runt matta i mitt rum just för att det ska se lite mer hemtrevligt ut, som mamma påstår att det aldrig gör för jag har varken blommor eller gardiner. Nu har jag en blomma och en matta. Mer ska jag fanimej inte ha. Gardiner är ett steg för långt! Och under tidne jag gått och städat så har jag velat ha vissa saker. Typ..assnygga saker! Då menar jag assnygga! Eller ja, EN assnygg sak. En klocka från D&G. Fyfan vad snygg den är! Den är vrålhet. kanske, så pryder den min arm inom en snar framtid. Vem vem, vem vet!


...och ja, idag ska det bli gosa gosa och mysa mysa med christoffer. Fast han är väl bakfull sen sina ensamhets drinkar igår. Vi får se hur han mår sedan haha.

Inga kommentarer: