torsdag 10 juli 2008

mhm, inga rhodos bilder än, men jag är frisk fast idag är jag upptagen med annat, som tex städa och göra det finfint tills senare ikväll. Men under tiden allt detta sker ska jag gå upp och ner från trappan och lyssna på denna vackra låt. Tipset fick jag från lilla C! När jag hörde att tiesto skulle blanda sig med denna musikstilen så blev jag lite knast på mannen, hallå...tiesto, skärp dig. men nej nej, han gör det igen. Han förvånar mig. Tiesto tiesto..du tar inte armin van buurens plats men du är en sweet köttbitt!

- jag ställer mig framför speglen och sträcker ut en hand och blundar medans jag skriker åt denna text i låten: But how..Do you expect me, to live alone with just me? ‘Cause my world revolves around you. It’s so hard for me to breathe

Jordin Sparks ft Chris Brown - No Air (Tiesto Remix)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men herregud, hänger du inte med i svängarna? ;) Jag började ju jobba den 26:e maj.. Men ja, tack! :D