tisdag 29 juli 2008

Loggar in på facebook och kollar min mail:

"Normally we bring you good news on this group, but unfortunately now we have to bring you the sad news that one of our respected producers, Eric Tadla, died last Saturday. Eric (together with Randy Boyer) was the man behind the productions of enMass.

We like to send our condolences to his family and friends." armada music, facebook

Jag tar åt mig detta för jag har hört väldigt mycket om enMass, randy boyer och eric själv. Har fått läsa och lärt mig mycket. faktiskt en hel del mer sen intresset börja svallna lite. Hörde deras låt live i köpenhamn, tiesto själv som spela och det är en av låtarna som jag faktiskt tagit till mig och som jag faktiskt stod och skrek till. Det är sorg för musiken.

stamcell, avalon, light years, bass high. - enMass





Inga kommentarer: