fredag 25 juli 2008

Fyfan vad trött man kan bli bara sådär av jobb och att bara vara tyst. Man orkar inte öppna sin käft för man vill hellre sitta och tänka. Ändring på det. Imorgon ska jobb blir roligare! Utgång direkt efter jobb. Klä upp sig och sminka sig som man inte gjort på flera dagar känns det som. Nina och sara väntar på en med armarna öppna med säkerligen varsin flaska xcider....eller det förväntar jag mig. Dom kommer ligga flera timmar i förväg än mig, som måste ta igen deras x-antal timmar på kanske en till två timmar. Med andra ord så kommer det bli hårt, hårt men härligt imorgon natt!

Bästa av allt, att man kanske träffar sin barnvakt sen man var en liten kido. Han som passa en när man var en skrutt. Sen växte man till sig lite och fick följa med han på de äldre festerna och lära sog dricka öl tills man spydde, man lärde sig att spela pokern för första gången. Och sen ta sin första rena klunk av absolut vodka (ja, fyfan!). Jag fick allt, och förmodligen kommer det kännas som min barnvakt imorgon med, fast på en helt annan nivå! Vad jag saknat de tiderna. welcome home babysitter!


Inga kommentarer: