torsdag 12 juni 2008

Jag kan äntligen kolla igenom mina bilder utan att få ångest. Nu vill jag ha tillbaka varje stund, varje minuut, varje timme, varje sekund! jag vill tillbaka. Innan satt jag och tänkte på vad jag skulle gjort istället men nu känner jag bara att det var rätt allt jag gjorde den dagen.

Stressa med champagne frukost, hem och fixa, åka in till stan till maskot med klassen, och istället för att gå i stan åkte vi taxi och skrek och blev fulla :) Till skolan för att fotograferas, jag valde att ha visselpipan kvar, så nog allt kommer det se konstigt ut. Sminka mig ännu mer, drack ännu mer, skratta ännu mer, åt gott.

dags att springa ut, nästsista klassen. Alla stod och vöänta på sin tur. Vår tur, ställer mig först, väntar på att dörrana ska öppnas. Pulsen har aldrig varit så hög och jag har aldrig varit så rädd för att trilla den biten vi skulle gå. Det blev att vi sprang istället, eller jag och anna halvsprang. Man tappa klänning så att brösten syntes lite, man stanna och drog upp. Upp för trappan och ..sen minns jag inte mycket därifrån :D som det ska vara!

det bästa med hela dagen var att christoffer var där. Flera år har jag drömt om studenten och att den jag är med står där och bara glor på mig när jag är en full apa, men att han fortfarande älska mig. Eller det får jag hoppas han gjorde den stunden. jag fick som jag ville och jag trodde aldrig det skulle ske. Aldrig aldrig! Ingen kommer någonsin förstå mig på den biten, men det gör inget. Bara jag fick som jag ville.

Nu har jag precis hängt upp min studentmössa, det är klart den ska upp! jag ler stort och tänker på dagen. Men jag ska bara tänka på den idag, imorgon är det tillbaka till verkligheten. Dvs jobbet! ...för jag har tagit studenten, yes sir!









4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
LK sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Tagit studenten och allt! stora flickan nu. Grattis i efterskott. Hörde att du tappat din mobil, får kirra nummret sen av dig. Längesedan vi hördes. Jag flyttar snart långt ifrån och kanske jag gör som du sa att jag öppnar en blogg så folk kan veta hur man mår och jag dem. personer idag är svåra att hålla kontakten med. Ha det underbart lisette!

ps. Bry dig inte om anonym ;-) vi pissar på han senare hoho. Och bra svar!

LK sa...

Tack ska du ha :) det värmer. ja jag skickar den,jag har ditt nummer kvar eller uppskrivet. kan vara bra att ha när vi har vägarna förbi, hörde också du skulle flytta så nu är det ju extra noga att det är rätt mobil nummer. hehe.

yes det gör vi, fast ja, inte mitt huvudvärk mer! :) ha det gott jens. förresten, när flyttar du?