fredag 13 juni 2008


Fan vad det suger att stiga upp ich titta på klockan och inbilla sig att den är två, men så är den bara tolv. Och nu är den ett för jag har suttit och stirrat på klockfan i snart en timme. Ska dra mig in till stan och äta mat...själv. vad deppigt. Speciellt när tanken finns där att min älskpälsk finns bara en liten bussresa ifrån mig. men ja, jag får väl ta och trösta mig med ett sista plagg, för sen kan man inte handla mer, nej nej, det går inte !

för vet ni vad? jag ska ut och resa med christoffer! Mer om det laters!
Nu blir det mat mat mat och jobb jobb jobb.
Puss.

3 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.