söndag 15 juni 2008

Att gå i skolan och jobba samtidigt var inte det bästa. Det växte fram en stor ångest varje dag som gick och man ville bara gräva ner huvudet i något skit och aldrig behöva dra ur det igen. Efter studenten fick man inse att det var dags för vanligt arbetsliv. Ingen skola, bara jobb. och...och ..och...på mina lediga dagar så är jag verkligen ledig. Nu har man jobbat exakt hela helgen och imorghon och på tisdag är man ledig. Helt Ledig! Ingen ångest över skola m.m.
Är sjukt jävla slut i huvudet. Uppskattar de lediga dagarna mer än vad jag gjort innan. vad jag ska sova till minst 15.00 imorgon, minst! Nu ska jag bara få en halvtimme att gå snabbt så jag kan få komma iväg....
kanske ska ta och pillar upp en vindruva eller två i näsan, se vad det har för effekt.
hårt att jobba....hårt!

Inga kommentarer: