söndag 15 juni 2008


GREKLAND! RHODOS!...bokat bokat bokat! Christoffer knappa lite och svifffff, åker vi den 29 juni. Känns riktigt bra. Mer än bra, känns underbart vackert faktiskt. Nu ska man bara försöka sova igenom dessa dagarna med. Sova, vakna, drömma konstiga drömmar. jag vet hur det funkar. speciellt när man längtar. men just den där känslan att åka med christoffer....det är svårt att ta in. Jag ska till rhodos, såklart...men jag ska dit med christoffer, kärleken i mitt liv. Visst visst, familj hit och vänner dit, Riktigt mysigt är det, nekar jag inte till. Men vad är det mest klassiska av allt, nyförälskat par i rhodos? Ska fylla han så mycket med all sorts sprit så han inte minns att han är förälskad, eller så slutar han vara det. "aldrig mer rhodos med dig lisette!". Jag har planerat i mitt lilla huvud att minst...minst 20 uteställen på en kväll ska vi nog ta våra fötter till. Om vi trillar in och kryper ut gör mig inget, rhodos för fasiken!

sen vet jag hur jag själv är, snack snack snack. jag hamnar kanske på två och har sjuhelsike roligt med hjärtat och vägrar lämna stället, det är så fint och fina ljus är det överallt, musiken kommer säkert vara den bästa musiken man någonsin hört även om man hörde den hemma i sverige för sisådär tre dagar innan man åkte. Sen sitter man där och kärleksförklara sig och bråkar om vem som ska bjuda på nästa drink även om man egentligen inte ska dra i sig mer. vinglar hem hand i hand och försöker pussas men det enda som kommer ut från munnen är dreggel. men kärleken är lika stor ändå. Man är på rhodos!

för mycket fantasier...härligt är det.





Inga kommentarer: