tisdag 17 juni 2008


Egentligen? Vad ska jag göra om dagarna då jag är ledig mer än att promenera och äta massa med frukt till måltid. Älskpälsk jobbar och jag beteer mig som att det bara finns han i mitt liv. Eller jo, så är fallet faktiskt, bara han som finns. Bara han som tar över mina tankar, bara han jag tänker på varenda minut. Och speciellt nu när resan är betald. Nu är det så att vi verkligen ska åka. Har jag gjort det innan? Nej. har jag velat göra det innan? Absolut inte. Jodå, det här ska bli mer än underbart. Men vad ska jag göra nu? Äta mer? promenera mer? Plugga ännu mer? Jag vill betee mig som en toffel! Vafan, vi ska åka till rhodos och jag kan inte inse det föräns my little shlyyna sitter med mig, älskar mig och säger att vi ska till rhodooooos!

Så typiskt kärlek, men så underbar är den! -provsmaka!

1 kommentar:

Anonym sa...

thanks för kommentaren, puss